2016. április 11., hétfő

Motiváló/ ötletturi

Sziasztok!

Ahogy azt gondolom sokan észrevetettétek már, egy sztoris blogot is vezetek pár barátnőmmel, ahol egy sorozatsztorit írok folyamatosan. De hogy honnan is jön belőlem a sok ötlet?
(Az most nem érdekes, hogy éppen jó/rossz, hasznos/haszontalanról van-e szó:)
Eléggé rá vagyok kattanva a fantasy témakörre, szerintem már simán több mint száz könyvet olvastam ebből a stílusból, megnéztem már egy rakás filmet és animét, de a karaktereimhez a az ötleteket mégis leginkább képek adják. Néha egy DeviantArtos, Trumbl-ös kép tök motiváló tud lenni. Tudjátok, amikor ránézel és rögtön kipattan a fejetekből egy ötlet, hogy: úúú, ehhez milyen jó sztorit lehetne írni...! Ennek az embernek muszáj lenne azt vagy azt csinálnia...

Tudjátok mit? Nem rizsázok tovább ilyen sokat, mivel nem hinném, hogy a szövegelésem túl motiváló lenne, márpedig a bejegyzés címe motiváló!
Remélem tetszeni fog, minden képet az interneten találtam.




































































































Azt hiszem, ennyi lett volna mostanra, remélem tetszettek a képek. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése