2016. április 6., szerda

Márciusi zenelistám fele

Sziasztok!

Itt megtalálhatojátok azokat a zenéket, amiket márciusban hallgattam, nyugodtan bogarásszatok benne kedvetekre, van itt minden. Ne kérdezzétek, hogy mi szerint válogatom, hogy mi tetszik nekem! Tipikusan BÁRMIT hallgatok, szóval...
 Most is hoztam a formámat, és rengeteg új zenét töltöttem le. 
 Jó zenehalgatást! :)

Valami japán nevű előadótól - Hello Sleepwalkers



Nightcore - Pardon Me



Nightcore- Dark Enough



Nightcore - I Wouldn't  Mind He Is We



Nightcore - Stressed Out



Nightcore - Pain



Nightcore - Last Resort



Nightcore - Ultranumb



Nightcore - Bet on it



Nightcore - Little Do You Know?




Snoop Dogg - Smoke Weed Everyday



Akame ga Kill - Le chant de Roma




Akame ga Kill - Kinapku




Dimitri Vegas& Like Mike VS Ummet Ozcan  - The Hum



DJ Fresh ft. Ms Dynamite - Dibby Dibby Sound



Konna Sekai Shiritakunakatta - Miku Sawai



Nightcore - Thrift Shop



Lindsey Stirling - Roundtable Rival



Azt hiszem mostanra nekem ennyi tellett, de ez még csak a számok fele. Hát igen. Hoztam a formám márciusban is. Tudnotok kell rólam, hogy szinte folyamatosan zenét hallgatok, szóval nem meglepő, hogy minden hónapban lecserélődik az egész zenelistám. :)

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése