2016. június 7., kedd

Code Geass - idézetek

Sziasztok, íme, itt vannak a kedvenc idézeteim a Code Geass-ból:

LELOUCH LAMPEROUGE:


"Amikor az ellenség olyan erős, hogy igazsággal nem lehet felvenni vele a versenyt, hajlandó lennél bemocskolni a kezed? Vagy továbbra is állhatatos és becsületes maradnál, még akkor is, ha az a gonosznak való behódolást jelentené?"




"A teremtés előtt lennie kell pusztításnak.  
Ha útban van az emberségem, el kell dobnom magamtól... 
Igen,  már csak egy lehetőségem maradt: folytatni, amit elkezdtem. "

"Az idő egyenletesen halad, nem törődve a szenvedőkkel."

" Ha az erő az igazság, akkor a gyengeség bűntény? "

" Versenybe szállni, harcolni, kezedbe venni az irányítást. A hazugságokon túl ott van a jövő is. "

" Ha csatlakozol a Fekete Lovagokhoz, csak két lehetőséged marad: élni mellettem, vagy meghalni. "

" ... hogy hallottnak kéne lennem? Visszatértem, Felség, hogy MINDENT megváltoztathassak. "

* C.C.-nek*:
" Nem, nem vagy egyedül. Bűntársak vagyunk. Ha te egy boszorkány vagy, akkor én majd leszek a boszorkánymestered. "

" Hát rájöttek végre? Magukat kell itt lelőni, akik úgy érzik, jogukban áll engem lelőni ..!   Lellouche Vi Britannia parancsolja mindannyiójuknak, hogy... dögöljenek meg!" 

" Azok, akiknek engedélye van ölni, már elő vannak készítve a halálukra. "

" Ha a király nem lép, nem tudják az alattvalói sem követni!"

" Nem én estem bűnbe, hanem a világ."


KURURUGI SUZAKU: 

" A legjobb módja annak, hogy vezekelj a hazugságaidért az, ha valóraváltod őket."


KAGUYA SUMERAGI:

*Lelouch-nak, amikor éppen Zero*
"Ha egyszer megnyered ezt a háborút, szükséged lesz egy feleségre, nem? Egy olyan világban, ahol még csak az arcodat sem fedheted fel... nem tudom, félsz-e, hogy lesz-e valaki aki le tudja nyugtatni a lelked. De, talán, egy istennő jól mutatna az oldaladon...
 Lelouch: Sajnálom, már eladtam a lelkem az ördögnek. Mostanra már nem állhatok szóba istenekkel. "


C.C.:

"A hamis könnyek fájdalmat okoznak a körülötted lévőknek. Kényszerből mosolyogni csak egy embernek fáj."

"Tudod miért fehér a hó? Nem tud nekem válaszolni, mert már azt is elfelejtette milyen színű volt. "


EUPHEMIA:

" Mindenki, aki japánnak vallja magát: lenne egy kívánságom! Lennétek szívesek mind meghalni? Ööö... Izé, arra gondoltam, hogy lehetnétek öngyilkosok. Vagy az lehetetlen? Akkor a katonaságot szeretném felkérni... "


LUCIANO BRADLEY: 

Tudod a csatatér törvényét? Megölni egy embert, úgy általánosságban bűntény. De ha sokat ölsz meg, és a azt a csatatéren teszed, akkor hőssé fogsz válni. 

*   *   *

Ennyi lett hát volna, remélem tetszett a bejegyzés. 

Ui.: Személy szerint, azok közül az animék közül, amiket eddig láttam, ez a legösszetettebb, és a legintelligensebben megalkotott. De most komolyan. Vannak benne érzések és elgondolkodtató szövegek is bőven.




1 megjegyzés:

  1. Áhh... Hogy ez mennyire igaz! "A hamis könnyek fájdalmat okoznak a körülötted lévőknek. Kényszerből mosolyogni csak egy embernek fáj."

    VálaszTörlés